Obserwatorzy

niedziela, 24 lipca 2022

Woreczek bieliźniany nr 66 na skarby👑

 Woreczków nigdy za wiele, więc powstał kolejny na drobiazgi:


Początki trudne, bo wzorów do wyboru mnóstwo, ale serduszka są zawsze na czasie:








Tym razem pomyślałam o woreczku na biżuterię, bo każda z nas ma wiele drobiazgów, ale wybierając się w podróż zastanawiamy się gdzie ja zapakować i już wiadomo gdzie😁. Myślę, że taki woreczek będzie udanym prezentem dla podróżującej kobiety🤔.

Już kolejny roi mi się w głowie😁, ale teraz muszę więcej czasu poświęcić innym robótkom, jesień za pasem, więc włóczki pójdą w ruch.

A w wolnych chwilach, książka:


Moja ulubiona autorka, bardzo często potrafi mnie zaskoczyć. Przyjaciół poznaje się w biedzie, czasami życie nas zaskakuje i przyjaciele nie są przyjaciółmi, tylko wrogami. 

Dzisiaj chłodna niedziela, więc spokojne przygotowania do nowego tygodnia czas zacząć.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️

Małgosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz