Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2022

Woreczek bieliźniany nr 65 z pazurem 😁

 Mania woreczków trwa😁.

Tym razem woreczek z pazurem, dla dziewczyny biegnącej przez życie:


Jak tylko zobaczyłam ten wzór od razu wiedziałam dla kogo wyhaftuje taki woreczek:







Lucynka, jak zawsze prowadzi nadzór, więc nie mam szansy się obijać 😁.



Pranie, krochmalenie, prasowanie, to prace wykończeniowe.




Koroneczka i delikatne wiązanie obowiązkowe😁.



Zapakowany czeka na podróż do nowej właścicielki❤️.

Pomysły na woreczki chwilowo mi się wyczerpały, teraz czas zacząć przygotowania do jesieni🍁🍂.

Sezon sweterkowy ogłaszam za rozpoczęty 😁, może jeszcze jakieś chusty, szale, mitenki, skarpety, okaże się w trakcie dziergania.

Sezon na czytanie trwa cały rok, więc kolejna książka przeczytana:


Trzecia z przyjaciółek mierzy się z życiem, przy pomocy najbliższych wychodzi na prostą, a może jeszcze do tego tajemniczy mężczyzna 🤔. 

Niedzielny poranek dobiega końca, koniec lenistwa, czas na przygotowania do obiadu i nowego tygodnia.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz