Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2022

Piórkowy - chabrowy ❤️

 Jeszcze w ubiegłym roku zrobiłam zapasy włóczek, a teraz wyciągam, wrzucam na druty i powstaje coś nowego 😁.

Tym razem leciutki sweterek dla córci:


Okropnie nudna robota🤣:


Prawe i lewe oczka i na dodatek na grubszych drutach, tym razem na nr 4.

Włóczka to:



Bardzo wydajna, bo z niecałych dwóch motków wyszedł sweterek całkiem spory, choć na początku nie byłam taka pewna:


Dłubałam, dłubałam...


...i efekty widać😁.

Zamierzenie proste, same prostokąty, tylko rękawy postanowiłam zakończyć aicordem:


Zosia stanęła na wysokości zadania i pozwoliła się wystawić na taras😁:








I sweterek gotowy do wysyłki, będzie biegał po Trójmieście i nie tylko😁.

Pogoda nie rozpieszcza, więc znajduję trochę czasu na czytanie:


Wspaniała książka o odważnych kobietach z czasów II wojny światowej. Czyta się z wielkimi emocjami. Lektura nie tylko na lato.

Kolejna lipcowa niedziela przed nami, oby była pogodna☀️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny sweterek i ma ładny kolor. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek. Bardzo ładny kolor. Taki puchaty i mięciutki. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń