Obserwatorzy

niedziela, 5 listopada 2023

Szarość w błękitach💙

 Jesień w tym roku u mnie zaczapkowana,  ciągle wpadają mi jakieś pojedyncze motki i najprościej, to z nich zrobić czapkę, a że zapotrzebowanie duże, to dłubię😁. Kolejna jednokolorowa, tylko kolor trudny do określenia, zależy, jak się na nią patrzy🤔.



Wzór podpatrzony na Pinterest, wyszedł bardzo mięsisty, przyjemnie będzie się ją nosiło. 





Czapka już poleciała na Bazarek MORN-u do Krakowa i tam znalazła główkę do ogrzania😁.

Kolejne czapki się dziergają i też będą pomagały przetrwać zimę ❄️.

U nas jeszcze jesienne, trzeba kolorami nacieszyć oczy, bo za chwilę zrobi się szaro, buro i ponuro☹️.


Tak pięknie codziennie na mojej drodze do domu, oby, jak najdłużej 🍁.

Jesień sprzyja czytaniu, więc u mnie spora kupka książek się nazbierała, powoli czytam:


Książka napisana w świetnym stylu i z ciekawymi przemyśleniami. 

Już pierwsza niedziela listopada, jak ten czas leci, za chwilę grudzień i święta 🌲🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️🍁.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. fajna czapa-) mnie one jakoś nie chcą wychodzić-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, trzeba wypracować sobie system i poleci😁. Jak coś pytaj, pomogę🤔. Pozdrawiam cieplutko ☘️

      Usuń
  2. Świetna czapka, możesz napisać, jak robi się ten wzór albo narysować schemat raportu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje czapki. Wszystkie Małgosiu Twoje prace są zawsze solidne i bardzo dobrze wykończone. Miłego czytania. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń