Obserwatorzy

niedziela, 15 października 2023

Woreczki bieliźniane ze zwierzakami😁

 Bardzo dawno nie było woreczków, po prostu się zaczapkowałam🤣.

One cały czas powstają, tylko bardzo wolno i przy dobrym świetle, bo już wzrok nie ten☹️. Tym razem haftowałam na Bazarek MORN-u, dla Fundacji zajmującej się zwierzakami w Krakowie. W domu też mamy zwierzyniec, właśnie zawitała do nas malutka Lola:


Nie przetrwałaby zimy na działkach, a u nas się zadomowiła❤️. Już zainteresowana jest pomocą przy robótkach😁.


Woreczki na drobiazgi zaczęłam od haftu z pieskiem:













Przy hafcie z kotem było dużo więcej pracy, ale z efektu końcowego jestem zadowolona😁:






Nawet Lucynka troszeczkę mi pomagała😁.













Już gotowe szukać nowego właściciela😁.

Kolejne się haftują.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

3 komentarze:

  1. Cudne woreczki a Lola to prawdziwy słodziak... dobrze, że jest u Was :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne woreczki , a Lola przesłodka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna koteczka i cudne woreczki :).

    OdpowiedzUsuń