Obserwatorzy

niedziela, 2 lipca 2023

Woreczek z monogramem ☘️

 To już ostatni z tej serii dla Mai na licytację 😁.

Kolejne dłubię na bazarek dla zwierzaków, kończę drugi, a w planach jeszcze kilka, ale tym pochwalę się za jakiś czas.

Tym razem zielono-czerwony haft:


Jak to u mnie, początek musi być😁:

.







Wykończenie:



I przygotowanie do wysyłki:


Już wszystkie są u mojej Przyjaciółki Ewy i od niej dostałam kilka zdjęć całej kolekcji:











Teraz woreczki czekają na wrzesień, a do tego czasu postaram się zrobić kilka czapek, bo na jesień się przydadzą, a i chętni pewnie też się znajdą, a i grosz się uzbiera😁.

W niedzielny poranek u mnie wyszło ☀️, choć straszą deszczem, ale on też jest potrzebny.

Zabieram się za kolejne projekty, miłej niedzieli Wszystkim życzę 😘❤️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz