Obserwatorzy

niedziela, 16 lipca 2023

Plażówki☀️🏖️🌴



 Rozhulałam się z szyciem toreb, tym razem troszeczkę większe, w sam raz na ręcznik i akcesoria plażowe, albo wypad w naturę😁:



Prawie jak siostry syjamskie🤣, paski, to grube płótno, jasne to surówka i troszeczkę bawełnianych koronek. Pomysłów w głowie kłębiło się wiele i wyszły takie cudaki😱.

Fason pierwszej podpatrzyłam na Pinterest, ale oczywiście musiałam zrobić po swojemu😁:







Duża kieszeń z przodu nie tylko dodała jej uroku, ale także jest praktyczna😁.

Do drugiej dodałam surówkę i koronkę:


Prosta, ale ma w sobie coś, bo dostała zielone światło na licytację dla Tusi ❤️, i doczekała się specjalnej sesji:






Nawet Zosia miała swoje 5 minut😁.



Kolejna też dwu kolorowa, tylko zmieniła koronkę:






Torby gotowe, czas wybrać się na urlop, albo na zakupy, w nich sporo się zmieści😁.

Kolejne torby w szyciu, ale jako przerywnik książka:


Romans, kryminał, historia 🤔, wszystkiego po trochu, na letnie czytanie akurat😁.

Łapię kilka chwil niedzielnego odpoczynku, bo jutro do pracy 😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.



1 komentarz:

  1. Ekstra torby 😘😘😘😘
    Lubię takie szyte i oryginalne torby

    OdpowiedzUsuń