Obserwatorzy

niedziela, 6 lutego 2022

Komplecik dla Zosi ❤️

 Zosia zawitała na tym świecie w połowie grudnia, to czas kiedy trzeba ubierać się cieplutko, więc pierwszy komplecik pojawił się na drutach😁:


Zdjęcia trochę ciemnawe, bo robione w środku nocy, bo rano już powędrował w świat.

Nawet Lucynka miała udziały w robótce, pilnowała żeby nitka się nie płatała i przy okazji grzała mi kolanka🤣:


Wzór wybrany szybko i zaakceptowany przez Mamę Zosi:


I poszło😁:







Zabrakło mi modelki, więc wykorzystałam wazon😁:


Jak mi doniesiono Zosia chadza na spacerki w nowym kompleciku.

Kolejny komplecik na drutach, więc pokażę za jakiś czas co wydziergałam.

Na dzisiaj tyle, idę zrobić sobie poranna kawę i zaczynam kolejny dzień, odrobinę leniwy, bo to przecież niedziela😁.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny komplet. Super wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik , a warkocze uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘, warkocze mają swój urok. Pozdrawiam cieplutko ❤️.

      Usuń