Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2024

Chusta Ambrozja wg wzoru Anny Kurowskiej💜

 Sezon na letnie chusty rozpoczęty, koronkowa i z mieszanki bawełny z akrylem, wyszło na nią 1600m 4 nitkowego kokonka z bardzo starych zapasów:


Z wyborem wzoru było trochę zachodu, bo tak wiele mi się podoba, ale w końcu padło na Ambrozję wg wzoru Anny Kurowskiej i poleciało:








Nawet Lola mi pomagała, widać jej łapki😁.

Teraz Zosia wkroczyła do akcji:






Jadna skończona, kolejna wskoczyła na szydełko 😁, za jakiś czas będę miała co pokazać.

Jako przerywnik książka:


Kolejna książka mojego ulubionego autora, historia, sensacja i codzienne życie, w całości fascynujące, poszukam kolejnej książki.

Na urodziny dostałam fantastyczną okładkę na książki, które czytam od mojej przyjaciółki Ewy, jestem zachwycona🤩. 



Od razu chętniej sięga się po książkę 😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze: