Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2024

Smoczy ogon 🐉

 Ja to jak ten przysłowiowy szewc, po 15 latach zrobiłam sobie nowy komplet na zimne dni😁:


Włóczkę kupiłam w Kokonkach ...


...i 5 listopada zabrałam się do pracy😁:




Początki, jak zwykle owocne, ale, że to było w sezonie czapkowym, więc odłożyłam swoje i poleciałam , ważniejszym udziergami. Wracałam chociaż na kilka rzędów i pomału "smoczy ogon" rósł:




W międzyczasie wymyśliłam, że mając dwa motki włóczki z jednego troszeczkę uszczknę i zrobię sobie czapkę🤔 :



Jak zwykle dłubałam z kocią asystą🐈‍⬛:





Lola teraz częściej pcha się na kolana, więc załapuje się na zdjęcia😁.

Ogonek rośnie:


Trochę mi zeszło, ale 7 stycznia odcięłam nitkę, u nas zrobiło się zimno, więc miałam w czym biegać do pracy🤩:












U mnie nie ma pustych przebiegów, więc następny projekt na drutach🤣.

Żeby odpoczęły ręce, to angażuję oczy:


Druga część jeszcze lepsza od pierwszej, historia miesza się z teraźniejszością, duchy zła i dobra walczą ze sobą, ale zwycięża miłość i dobro❤️.

Kolejna niedziela lutego się zaczęła, u nas chłodna i mglista, akurat dobra na robótki😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, szaro na dworze, to trzeba otulać się kolorami😁

      Usuń
  2. Gratuluję pięknego kompletu. Wygląda ślicznie. Kicia ogrzewa kolana i tak można dziergać. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, Lola robi za pledzik😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️

      Usuń
  3. Qué bonitoooooo. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej późno niż wcale i powstał piękny komplet:).Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, dla siebie robię na końcu, to i zdążyć nie mogę 😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️.

      Usuń
  5. Komplecik cudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ❤️. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń