Obserwatorzy

niedziela, 28 stycznia 2024

Tęsknota za wiosną🌷

W ubiegłym roku razem z moją przyjaciółką Ewą zaczęłyśmy Baykę HC wg wzoru Yaga Yaga Handmade, tylko Ona dawno swoją skończyła, a ja dopiero teraz:


Robiłyśmy z tego samego motka od Kokonków:


1 lipca był start😁:




Lucynka też pomagała:






W międzyczasie zaczął się sezon czapkowy i chusta wylądowała w koszyczku ☹️.

W tym roku (po raz kolejny) postanowiłam, że nie zacznę czegoś nowego dopóki nie skończę czegoś zaczętego, więc padło na chustę i szydełko poszło w ruch:


Mała Lola też ma swoje udziały w pracach😁


Jak zwykle zakończenie zrobiłam po swojemu, a to dzięki mojej przyjaciółce, bo podrzuciła mi resztkę nitek, które Jej zostały.









Jedną zaległa praca za mną, kolejne czekają w kolejce🤔. 

Następnym razem kolejna zaległa czapka, a jest ich sporo😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘☘️❤️.

Małgosia.

10 komentarzy:

  1. Witaj,piekna praca, i te wspaniale kolory ukladajace sie w chuscie.gratuluje pieknej pracy, kot niesamowity i ma takie piekne oczy,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘, potrzebuję kolorów, a koty są dwa😁, pozdrawiam❤️

      Usuń
  2. Jakie wiosenno-letnie kolory... cudnie i aby do wiosny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już wszyscy tęsknimy za wiosną😁. Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  3. śliczna, taka naprawdę wiosenna

    OdpowiedzUsuń