Obserwatorzy

niedziela, 7 stycznia 2024

I wróciła zima🥶❄️

 A już było tak przyjemnie...

Odzyczailiśmy się od dużych mrozów, śniegu po kolana, kożuchów, grubych czap🤔. A propos czap, kolejne dwie poleciały do Krakowa na Bazarek dla morniaczków, będzie parę groszy dla zwierzaków 😁:


Takie prościzny, czarna włóczka z dodatkiem wełny, będzie grzało, kolorowe resztki z poprzednich projektów, u mnie nic się nie zmarnuje😁.














Ten kto wylicytuje z pewnością nie zmarznie🤔.

Między jedną, a drugą trochę poczytałam:


Akurat książka w temacie świątecznym, małe miejscowości mają swój urok. Wszyscy się znają i można wspólnie świętować 🌲🧑‍🎄 i razem uporać się z problemami i razem się cieszyć. 

Pierwsza niedziela w tym roku tak szybko mija, oby do następnej 😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘☘️❤️.

Małgosia.



7 komentarzy:

  1. Świetne czapki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel i super czapki. Na pewno chętni się znajdą. Lubię też wykorzystywać resztki do maksimum. Pozdrawiam serdecznie ☃️☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, lubię pomagać, a taki sposób wydaje mi się ciekawy, przyjemny z pożytecznym😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️❤️☘️

      Usuń
  3. Śliczne wyszły te czapuchy :)
    ja dziś złapałam za druty bo się okazało, że mąż nie ma grubej czapy a u nas -12, dobrze, że wełne grubą miałam w domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ❤️, ja ciągle robię, ale sobie jeszcze nie zdążyłam😁. Pozdrawiam cieplutko ❤️.

    OdpowiedzUsuń