Obserwatorzy

niedziela, 14 maja 2023

Woreczek z monogramem 💜

 Kolejny woreczek na licytację dla malutkiej Mai. Tym razem literka M, tak jak jej imię😁.


Nie chciałam haftować standardowo czarny-czerwony, a że dziewczynki lubią wszystkie odcienie różu, więc wymyśliłam coś takiego 🤔:


Nitką cieniowaną i trzeba było nieźle kombinować żeby przejścia kolorów wyszły płynnie:






Oczywiście Lucynka prowadzi intensywny nadzór, ma w tym wielką wprawę 🤣.




Jeszcze tylko wykończenie:



I gotowe 😁


Kolejny już zaczęty, do września zdążę🤔

Między woreczkami czytam:


Książka o czasach, o których chciałoby się jak najszybciej zapomnieć: to czas pandemii. Dla każdego kojarzy się z czym innym, ale to był czas, który nauczył , że nie możemy być sami, że wzajemnie się wspierając przezwyciężymy wszystko. 

Dzisiaj późny post u mnie, bo miałam poranek na tarasie:





Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️💜💚.

Małgosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz