Obserwatorzy

niedziela, 9 kwietnia 2023

Woreczek dla Bonda 😁

 Tym razem męski woreczek💪:


Został mi ostatni kawałek lnu w paski, więc stwierdziłam, że odpowiedni na woreczek bieliźniany dla mężczyzny🤔. Trochę było szukania wzoru, ale udało się i do roboty:




Nadzóz zadziałał, Lucynka na swoim miejscu😁



Odcięcie nitek i...






I gotowy, stał się prezentem od zajączka dla syna, dorzuciłam kilka drobiazgów i spełnił swoją rolę😁.

Coraz dłuższe i piękniejsze dni, pierwszy dzień świąt przepiękny🌞🌷🐣🐣🐣. Miłego świętowania😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście mocna, męska propozycja :D
    Świetnie Ci to wyszło!
    Syn na pewno się ucieszył :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udała mi się niespodzianka, syn się ucieszył, synowa zagodpodarowała😁. Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  2. Świetny pomysł na męski prezent, ładny wzorek, widzę go chyba pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ❤️, dawno temu znalazłam, a dopiero teraz wykorzystałam😁.

    OdpowiedzUsuń