Obserwatorzy

niedziela, 16 kwietnia 2023

Wiosenne otulacze🌷

 Wiosna w tym roku taka niezdecydowana, raz ciepło, innym razem pada i zimnica, nie wiadomo,jak się ubrać, więc cieplutkie getry pomogą przetrwać ten czas:


Już dawno miałam się za nie zabrać, ale zawsze coś, naszykowałam wełnę100%, znalazłam wzór na Pinterest, dobrałam druty nr 3 i do roboty:




Trochę mozolnie to szło, ale pierwsza gotowa😁.




Gotowe, było delikatne pranie, a teraz fotki i wysyłka:




Na moich nogach trochę nieciekawie, bo mam za krótkie🤣.

Wiem, że już dotarły do Gdańska i dostałam kilka zdjęć od Kasi dla której je robiłam:





Dobrze się prezentują przy kolorowych skarpetkach i sportowym obuwiu😁.

Kasia zadowolona i ma ciepło w nóżki, w wolnym czasie wydziergam kolejne, bo jesienią z pewnością się przydadzą.

Dzisiaj znowu szara niedziela, a ja życzę Wszystkim dużo ciepełka🌞, niech ta wiosna zawita już na stałe 🌷.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe i pięknie wykonane, a do tego na pewno cieplutkie! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się zdaje, że te otulacze jeszcze długo będą przydatne 😉 bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, pogoda tak zmienna, że wszystko możliwe😁.

      Usuń