Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2023

Świąteczna niespodzianka❤️

 Minął kolejny rok, a przed nami niezapisana karta, jaki będzie ten nowy🤔 ,to każdy z nas zadecyduje sam😁. W temacie robótkowym mam tylko jedno postanowienie: zrobić coś dla siebie, czy mi się uda ,okaże się 😁.

Wszystkim życzę spokojnego roku w zdrowiu i radości z dnia codziennego❤️😘❤️.

Wracając do niespodzianki, to planowałam ją od dawna i spiskowałam od kilku miesięcy 😁, ale w końcu się udało:


Pierwsze zrobiłam mitenki:



Później przyszła pora na czapkę:






Najwięcej zachodu było z chustą, zaczęłam ją dużo wcześniej, bo w planach było wspólne dłubanie z moją przyjaciółką Ewą, Ona szybko skończyła, a u mnie włączył się międzyczas 🤣. 

Początki były obiecujące:





Nawet Lucynka mnie dopingowała😁:






Udało się skończyć przed Świętami 😁, pakowanie i prezent pojechał do nowej właścicielki.


Rozmawiałam z obdarowaną, prezent się spodobał, co bardzo mnie cieszy 😁.

W kąciku czytelniczym też nie ma zastoju:


Kolejna część mojej ulubionej sagi, czyta się wspaniale, czekam na kolejną.

Pierwsza niedziela nowego roku u nas bardzo ciepła, jak nie styczniowa i zaczynamy kolejny rok.
Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego w następnym poście 👋😘❤️.

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Śliczności. Wszystkiego dobrego na ten nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy
    Dziękuję ❤️ i z wzajemnością😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego roku 2023. Niech Wam się darzy. Cudny komplet. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent -) a autorka moja ukochana -) ostatnio ukazała się jedną z części sagi-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ❤️, też lubię ją czytać i czekam na kolejne części 😁. Pozdrawiam cieplutko 😘.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent!
    Chustą jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń