Obserwatorzy

poniedziałek, 26 grudnia 2022

Jedyny słuszny - różowy😁

 Można mieć wiele czapek, ale choć jedna musi być w kolorze jedynym słusznym, czyli różowym 😁 i taką właśnie wydziergałam na specjalne zamówienie:


Najprostrzy z najprostrzych, bo znalazłam w moich zapasach 50g moteczek:


Druty poszły w ruch i powstała taka oto mięciutka i cieplutka czapeczka:


Oczywiście mój nadzorca, Lucynka pilnowała równości oczek😁:


Jeszcze maleńka sesja w domu:






Nowa właścicielka zrobiła sesję w plenerze, nad morzem:








Czapeczka zaliczyła pierwsze grzanie i oby służyła, jak najdłużej 😁.

W przerwach między robótkami troszeczkę podczytuję:


Trudny temat, w trudnych czasach, a do tego wielka miłość. Czasami nie wiemy, jak bardzo jesteśmy silni, a czasami bezwzględni.

Pogoda zaskoczyła na Święta, jeszcze kilka dni temu śnieg i mróz, a dzisiejszy poranek rozpoczął się 8.8 na plusie, prawie przedwiośnie.

Życzę Wszystkim miłego świętowania, ja pomału szykuję się do jutrzejszego dnia, rozpoczynamy maraton z inwentaryzacją😱. 

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.




1 komentarz:

  1. Piękna czapeczka, choć z tym jedynym słusznym nie do końca bym się zgodziła 😀
    Ostatnio nie czytam trudnych książek, właśnie ze względu na te trudne czasy. Staram się aby książka dała mi chwile relaksu i zapomnienia o tym co dzieje sie dookoła. Może to to mało ambitne podejście do literatury, ale życie ostatnio tak daje w kość, że chyba na razie na tym poprzestanę.
    Spokojnego drugiego dnia świętowania, Alina

    OdpowiedzUsuń