Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2022

Mitenki dla Rudiego🤪.

 Mitenki zrobiłam dla mojej koleżanki Zosi, ale one bardzo spodobały się Jej kotu🤣:


Moje zdjęcia takie proste, cyknięte na obrusie😁:





Ja jestem tylko rzemieślnikiem, ale piękne zdjęcia zrobiła Ola córka Zosi:









Kolejne mitenki, przepaski, czapki, szaliczki i chusty w robocie, rozwiązał się worek z robótkami😁.

Pomimo nawału pracy, bo to okres przedświąteczny, to udaje mi się sięgać po książkę:


Prawie tysiąc stron trzymających w napięciu, co zrobi Ana, hiszpańska prawniczka. Trudny temat uzależnienia od hazardu, który niszczy całe rodziny.

Rozpoczyna się piękna przedświąteczna niedziela, słoneczna, ale bardzo mroźna, o ósmej rano było -15.6, szkoda, że od jutra temperatura na plusie, będą szare święta 🤔. 

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego w następnym poście 👋😘❤️.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Świetne mitenki. Spokojnych i zdrowych Świąt 🎄🎄🎄🎄🎄☃️☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń