Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2023

Fuksjowe warkoczyki😁.

 Czapek nigdy za wiele, więc z moich zapasów wyskoczyła fuksjowa włóczka:


Tym razem umyśliła mi się czapeczka z warkoczykami, więc do dzieła:




Moją kontrolerkę jakości Lucynkę znudziło, to ciągłe dłubanie, zaufała mi i ucięła sobie drzemkę😁. 







Kasia, nowa właścicielka zaliczyła już pierwszy spacer w nowej czapeczce:




Fuksjowa czapeczka dołączyła do kolekcji:



Kolejne czapki w produkcji, będzie ich jeszcze kilka, a może więcej 🤔.

W kąciku czytelniczym kolejna część sagi Diany Gabaldon:


Z każdym tomem coraz ciekawsza i wciągająca, jeszcze trzy tomy, będzie mi ciężko rozstać się z bohaterami, jak to dobrze, że dopiero za jakiś czas😁.

Dzisiaj deszczowo- pochmurna niedziela, akurat na czytanie i robótki🤔.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

1 komentarz: