Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2022

Tuniczka dla Zosi ❤️

 Jakiś czas temu zrobiłam czapeczkę dla Zosi, a że włóczki zostało jeszcze sporo, więc zabrałam się za coś większego:


Wzór ten sam co na czapeczce, a potem już poleciało:




Oczywiście w pracy pomagała mi Lucynka😁, bez jej pomocy byłoby o wiele trudniej.

Tuniczka w całej okazałości:












Ciuszek akurat na pogodę, która u nas za oknem, szaro-buro i ponuro, dobrze, że chwilowo nie pada.

Niedziela zimna, wcale nie majowa.

Może jutro będzie lepiej 😁.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Piękna sukieneczka. Ja dojrzewam do dziergania dla wnusi. Myślę o sweterkach na jesień i zimę. Miłej niedzieli Małgosiu 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosia na pewno ślicznie się w niej prezentuje.
    Pozdrawiam ciepło bo faktycznie pogoda do bani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza tuniczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tuniczka! Delikatna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń