Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2022

Kocyk dla Juleczki❤️.

 Wiosenne dzieci❤️, Juleczka miała przyjść na świat na początku kwietnia, ale tak bardzo Jej się spieszyło, że z końcem marca postanowiła powitać wiosnę.

Nie bardzo spieszyłam się z dzierganiem kocyka i załapałam obsuwę, ale już nadrobiłam zaległości😁:


Pomysłów było wiele, ten spodobał mi się najbardziej, taki kwietno-wiosenny🌷.

Wzór znalazłam na Pintereście i poleciało:


Oczywiście całe przedsięwzięcie nie mogło obyć się bez Lucynki 😁




Jak zwykle nie obyło się bez problemów, największym było wykończenie, zrobiłam próbki:


Ostatnio moimi ulubionymi są pikotki, więc wygrały muszelki z pikotkami:





Nawet słonko wpadło zobaczyć kocyk:



Jeszcze tylko mój znaczek i gotowe:


A kąciku czytelniczym:


Dalsze losy rodziny Halmanów, tej części, która wyemigrowała do USA. Życie na przełomie wieków było ciężkie, ale pełne wyzwań i ciężkiej pracy, powstawały nowe rodziny, rodziły się dzieci, odchodzili seniorzy, prawie, jak obecnie 😁.

Kolejna majowa niedziela w rozkwicie 🌷.

Co przyniesie? Zobaczymy😁.

Na razie słonko przebija się przez chmury, które przegania wiatr.

Spokojnej niedzieli Wszystkim życzę ❤️.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Kocyk śliczny, na pewno będzie milutko małej istotce. Na Dolnym Śląsku nieśmiało słoneczko wychodzi i ochłodziło się bardzo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kocyk. Ślicznie wykończyłaś brzegi. Pikotki dodają wiele uroku. Firmowy znaczek jest super. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń