Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2022

Woreczki bieliźniane nr 60 i 61 dla fanów kotów i psów❤️

 Taki duecik mi się wyhaftował 😁:



Tutaj akurat po praniu i krochmaleniu odpoczywał na kaloryferze.

Te woreczki powstały akurat z potrzeby serca, bo będą fantami do licytacji na: Bazarek na rzecz podopiecznych MORN!

Dlaczego tak? Proste, Fundacja o tej samej nazwie opiekuje się pokrzywdzonymi zwierzakami, a teraz jeszcze przygarnia psich i kocich uchodźców z Ukrainy, a na leczenie i potrzeby dnia codziennego potrzebne są pieniądze, dużo pieniędzy.

W dzisiejszych czasach potrzeby są ogromne, ale musimy także pamiętać o naszych "braciach mniejszych", sami sobie nie poradzą, a Bazarek to takie przyjemne z pożytecznym. Ja wydziergałam woreczki z przyjemnością, a osoba, która wylicytuje za odpowiednią sumę spożytkuje woreczek na swoje potrzeby😁😁.

Woreczki, jak to u mnie powstawały powoli:





Moja metryczka, dostałam je w prezencie i teraz wszyscy wiedzą, kto to zrobił😁.





Teraz czekam czy moje dziergadełka znajdą chętnych i przyniosą pieniądze na potrzeby zwierzaków. 

Zabieram się za następne woreczki😁.

Dzisiaj króciutko, bo lecę do pracy, handlowa niedziela przecież 🤣.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Kolejne fantastyczne woreczki. Jeszcze trochę i dojdziesz do setki. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń