Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2022

Turkusowa mgiełka❤️

 Jej powstanie to cała historia😁. Moim koleżankom w pracy zawsze powtarzam, że swetrów, szalików itp. się nie wyrzuca, tylko daje drugie życie. Z takich odzyskanych nitek robię skarpety, getry, a ostatnio nawet ubranko dla kota. 

Tym razem koleżanka spruła kamizelkę, która zalegała w szafie i przyniosła mi do pracy z przeznaczeniem na kubraczek dla potrzebującego zwierzaka, bo to było jesienią. Włóczka leżała i czekała na swój czas i pewnego dnia szukając czegoś w moich zapasach trafiłam właśnie na ten kłębuszek, a był sporawy. Oczywiście włączyło mi się myślenie, odparowałam ją, rozdzieliłam, bo była robiona w trzy nitki, poszukałam wzoru na Pintereście i wyszło coś takiego:


Koleżance nie powiedziałam, że jej kamizelka przechodzi metamorfozę tylko zaczęłam przesyłać Jej takie zdjęcia:




Oczywiście w całym przedsięwzięciu towarzyszyła mi Lucynka:


Zajawki były i pewnego dnia poszły zdjęcia z suszenia skończonej chusty🤣:


Nawet słonko się ucieszyło , że mi się udało skończyć robótkę🤣, wyszła sporą, nie mierzyłam, ale na oko to 250/100.




Chusta przeszła kocie testy, tutaj Frania sprawdzała przyczepność do pazurków 😁.


Swoje pięć minut miała także Zosia i chociaż wiało wybraliśmy się na taras:











Chusta była wielką niespodzianką dla nowej właścicielki,  czasami przydaje się stara kamizelka🤣.

Kasi chusta bardzo się spodobała, dostała bojowe zadanie zrobić kilka zdjęć w plenerze, Jej mąż Andrzej bardzo się postarał:









Kasia nawet dobrała sobie czapkę pod kolor  i pomyka w komplecie do pracy:


Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, więc chusta się przydaje.

Teraz muszę troszeczkę się pospieszyć i kończyć kocyki, dzieci się rodzą🤣.

W kąciku czytelniczym ostatnia część tryptyku:


Anita rozwija swoją firmę, jej córka dorasta i zaczyna swoje życie. Świat się kręci dalej przyjaciele przychodzą i odchodzą.

Szkoda, że to już koniec, poczytalabym jeszcze o tym co słychać u głównej bohaterki.

U nas wyszło słonko idę choć chwilkę się nim nacieszyć☀️😁.

Życzę Wszystkim cudownej niedzieli 😘.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Piękna chusta powstała z włóczki z odzysku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz 🥰i polecam każdemu Pani Gosia czyni cuda 🥰😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała żeby dla mnie ktoś zrobił taka chuste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała żeby ktoś zrobił dla mnie taką chuste.Taka koleżanka to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną chustę wydziergałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ta chusta jest śliczna. W moim ulubionym kolorze i tak misternie ją wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń