Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2022

Jagodowa chusta❤️

Wiosna zaczęła swoje panowanie, ale poranki jeszcze wieją chłodem, więc cieplutka chusta spełni swoją rolę, jako otulacz:


Ta chusta na swoją historię, bo zaczęłam ją w szpitalu rok temu, pakując się nie mogłam zapomnieć o dwóch rzeczach robótce i książkach😁. Po powrocie okazało się , że zabrakło mi włóczki do zakończenia, więc trochę mi zeszło zanim uzupełniłam zapasy.

Z przygodami, ale jest:





Lucynka oczywiście bardzo mi pomaga przy pracy, a najlepiej grzeje kolanka🤣:


Tym razem jednak najbardziej zaszalała Zosia, to jej pierwsze wiosenne wyjście w plener:





Wzór bardzo prosty i powtarzalny:





Kolejne chusty w planach, więc za jakiś czas będę się chwaliła😁.

W kąciku czytelniczym kolejne ciekawe książki:


Już wcześniej czytałam książki tej autorki i jestem nimi zauroczona.
Czytając kolejna, pierwszą z tryptyku, wróciłam do młodych lat, wspomnień multum.
Główna bohaterka Anita boryka się ze swoim młodym życiem i przeciwnościami, których wiele, ale przecież dziewczyny są silne i się nie poddają❤️.
Już nie mogę się doczekać kolejnej części.

Zaczęła się piękna i słoneczna niedziela, wiosna zaczyna swoje panowanie🌷👸🌷

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

3 komentarze:

  1. Cudna chusta i fajny wzór,nie widziałam takiego🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wysza ta chussta w jednym kolorze. Wzór super. Mam w pracy inne książki tej autorki, jeszcze nie czytane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta chusta. Świetny kolor i wzór również. Lubię też dziergać chusty , ale już mam ich tyle . Ostatnio mniej robię na bieżąco. Wykańczam te prace które leżą już długo odłogiem. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń