Obserwatorzy

niedziela, 13 marca 2022

Wiosenne mitenki🌷☀️

 U nas w ciągu dnia piękna pogoda, świeci słonko, temperatura ok 10 stopni, ale poranki witają nas przymrozkami.

Żeby uchronić łapki przed zimnem potrzebne są mitenki, więc powstały takie z akcentem wiosennym🌷:



Znudziło mi się dziergać mitenki ciemne i jednokolorowe, więc powstały takie zapowiadające wiosnę🌷.




Przetestowałam osobiście, są bardzo cieplutkie😁.
Z zapasów wyciągnęłam długie wełniane rękawiczki w kolorze czarnym i stały się one tłem dla mitenek:




Mitenki dotarły już do nowej właścicielki:




Mam nadzieję, że spełnia swoją rolę, przy każdym wyjściu z domu.

Kończy się era mitenek na ten sezon, jeszcze jedne będę miała do pokazania w najbliższym czasie.

W kąciku czytelniczym trzecia część losów Luizy i Joachima, oraz ich najbliższych i przyjaciół:


Już wiem, że losy potomków głównych bohaterów można znaleźć w innych książkach tej autorki. Jutro wybieram się do biblioteki 😁.

Na dzisiaj tyle, zaczynam spokojna niedzielę  z wojną w Ukrainie w tle 😢.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️🌷.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Piękne mitenki. Kocham babcine kwadraty. Oryginalne i ciekawe. Ostatnio mało czytam , tyle tylko co w łóżku przed zaśnięciem. Siedzę w telewizorni i internecie śledząc to co się obecnie dzieje. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń