Obserwatorzy

niedziela, 8 sierpnia 2021

Chłody na horyzoncie.

 Coraz częściej chłodne poranki, czas pomyśleć o jesieni i właśnie to zasugerowała mi bratową😁, więc przygotowania zaczęłam od cieplutkiej opaski w kolorach jesieni:





Poobiednia kawka, troszeczkę ploteczek i gotowe😁.

Za modelkę robiła bratanica:



Kolejna zaczęta, bo jedna na głowie, a druga w praniu🤣.

Nie lubię nic na głowie, ostatecznie kaptur, ale może skuszę się na coś takiego🤔.

W kąciku czytelniczym kolejna książka przeczytana:


Pomimo zawirowań i kłopotów główne bohaterki intensywnie pracują nad sobą i jeszcze pomagają innym.

Zaczęłam kolejną część 😁.

Dzisiaj krótko, zaczynam przygotowania do nowego tygodnia.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających 😘.

Życzę cudownej pogody i udanego tygodnia 😍.

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za opaskami, ale Twoja wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, ja też nie przepadam, ale chyba sobie zrobię😁. Pozdrawiam cieplutko 👋🤩.

      Usuń
  2. Zrobilam kilka opasek i porozdawalam znajomym, Twoja jest swietna, fajne kolory, ciekawa ksiazka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, ja też robię i rozdaję. Pozdrawiam 👋👋👋

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Śliczna opaska. U mnie się sprawdza właśnie , gdy mam kok. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, zrobię sobie, może się przekonam😁. Pozdrawiam cieplutko 👋❤️😘.

      Usuń