Obserwatorzy

niedziela, 22 sierpnia 2021

Woreczek bieliźniany nr 52 dla fana fotografowania ❤️

 Kolejny woreczek w wersji dla Panów, im też coś się należy 😁:


Znalazłam na Pinterest kilka wzorów, ale ten spodobał mi się najbardziej:








W męskiej wersji oczywiście do zamykania wykorzystany został suwak.
Kolejny woreczek już na tamborku, za jakiś czas się nim pochwałę😁.
Coraz więcej u mnie projektów już cieplejszych:


Będzie małe ponczo, do okrycia ramion w chłodne poranki, bo chociaż to jeszcze letni miesiąc, to temperatury nas nie rozpieszczają, myślę, że takich narzutek popełnię kilka, są bardzo przydatne.

Kącik czytelniczy, jak zawsze otwarty, nie wyobrażam sobie dnia bez przeczytania choć kilku kartek ciekawej książki 😁:


Książka, która mną wstrząsnęła, jak ludzie potrafią być nieludzcy dla ludzi😓.
Bardzo ciężko się ją czytało, bo trudno jest mi się pogodzić z okrucieństwem i nietolerancją, a w dniu dzisiejszym jest tego co raz więcej, a co raz mniej zrozumienia.
Ciężki temat, ale bardzo na czasie.

Idę podelektować się niedzielą, bo zapowiada się ciepła i słoneczna☀️🌺💕.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.

8 komentarzy:

  1. Ach, te woreczki są przeurocze! Książka mnie zaintrygowała, ale trzeba chyba mieć nastrój na takie ciężkie treści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️. Książka ciężka, ale warto. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Męski woreczek jest świetny. Ponczo ma ładny zestaw kolorów. Akurat tą książkę znam i również zrobiła na mnie duże wrażenie. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞💗💗🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny woreczek dla fana fotografii, super haft.

    OdpowiedzUsuń