Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2019

Świąteczne spełnienie marzeń...

Święta się kończą, a ja dopiero teraz mam wolną chwilę żeby pochwalić się, jaki sobie zrobiłam prezent.
Od kilku lat marzyła mi się podłaźniczka, ale ciągle nie miałam na to czasu, dopiero w tym roku zawzięłam się i powolutku wzięłam się za spełnienie mojego marzenia:



 Nie mogło tam zabraknąć aniołków.


Nieodzowne także były sopelki.
Jeszcze kilka drobiazgów:


Najważniejsze było połączenie wszystkiego w całość, niezbędny był wianek wiklinowy lekko pobielony, jutowe chabrowe taśmy(bo w takim kolorze miałam dekoracje stołu w tym roku), i kilka innych drobiazgów dopełniających całość.
Trwało to dłuższą chwilę i oto co udało mi się stworzyć:




Dużo lepiej wygląda to w realu, szaro-bura pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć, ale mi bardzo się podobało, spełniło się moje marzenie😍.
Z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną szydełkową choinkę:



Jak zawsze udało mi się znaleźć kilka chwil na czytanie:


Dalsze perypetie bohaterów z Jagodna, tam zawsze coś się dzieje, tylko szkoda, że to już ostatnia część.


A jednak nie, kolejna książka o gronie przyjaciół, którzy przygotowują się do wspólnej Wigilii.
Wszystko co dobre szybko się kończy i tak zbliżają się ku końcowi kolejne Święta, więc wesołego po świętach 😘.

Pozdrawiam Wszystkich świątecznie

Małgosia.









4 komentarze:

  1. Ładnie Ci wyszło, szydełkowe ozdoby pięknie się prezentują.Poświątecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Zarówno cała dekoracja jak i szydełkowe elementy :). Fajny pomysł z tą podłaźniczką, nie zajmuje tyle miejsca co choinka, no i jest niedostępna dla kotów, co przy mojej rozrabiającej czwórce futrzaków ma duże znaczenie :). Pomyślę o tym w przyszłym roku, dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna dekoracja. Prezentuje się świetnie . Pozdrawiam poświątecznie 🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu WESOŁEGO, przed nami Sylwester i Nowy rok 2020, życzę Ci aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia. Wianuszek cudny i chyba "ukradnę" Twój pomysł na przyszłe święta Bożego Narodzenia :) a zatem SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :) uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń