Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2020

Woreczek bieliźniany nr 27 - niebieska elficzka.

Nowy Rok,nowe wyzwania, ja zaczynam od kolejnego bieliźnianego woreczka:


To miał być haft dla delikatnej kobietki, która uwielbia wszystko co niebieskie.
Chwila myślenia i bingo, tylko elficzka😁.
Zabrałam się więc do pracy:



Jeszcze niewyraźne, ale z pewnością odcienie niebieskiego.




Dodałam kilka koralików i cekinków, żeby dodać odrobiny blasku.


Już za chwileczkę, już za momencik...


Jest w całej okazałości😁




Koronkę przy brzegu i sznureczek do wiązania też zrobiłam w kolorze niebieskim.


Wyprany, wykrochmalony i wyprasowany prezentuje się ciekawie.


Zapakowany powędrował do nowej właścicielki 😘.

Nie tylko haftem rozpoczęłam nowy rok, druty też zostały zaprzęgnięte do pracy:


Będzie kolejna chusta, już z motywem wiosennym.

Miałam bardzo pracowity koniec roku, troszeczkę udało mi się popracować przy moim domku:


Tyle było na początku 2019 roku:



Coraz więcej widać ❤️

Kącik czytelniczy także czynny:




Bardzo fascynująca opowieść o ludziach zamieszkujących nasze zachodnie ziemie, które przed 1945 rokiem należały do Niemiec, o wojnie widzianej oczami nastolatki i jej konsekwencjach. Jak mało wiemy o historii tych ziem wychodzi w trakcie czytania tych książek. Podobno ma się ukazać w tym roku trzecia część, czekam na nią z niecierpliwością.

Ciekawie się zaczął dla mnie ten rok, tego samego życzę Wszystkim tu zaglądającym❤️.
Pozdrawiam Wszystkich noworocznie, do spotkania w najbliższym poście.

Małgosia.












5 komentarzy:

  1. Widzę że używasz mój wzór kwiatowy��ładny kolor. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Tobie także wszystkiego najlepszego Basiu:). Nie wiedziałam,że to Twój wzór, znalazłam go kilka lat temu na Pintereście i dopiero teraz wykorzystałam. Myślę, że chusta z takimi kwiatkami będzie ładna:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten woreczek z elficzką,haft coraz efektowniejszy:).Dobrego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się dzieje. Woreczek cudny. Chusta o pięknym kolorze również prezentuje się okazale. Haft - jestem pełna podziwu - ileż to pracy, tyle kolorów, nici .... wow!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń