Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2024

Kawa z 🐈‍⬛😺

 Jeszcze zimą córcia podesłała mi zdjęcie z podkładkami w kształcie głowy kota, czas tak szybko leci, że dopiero teraz zabrałam się za ich zrobienie:


No i poleciało😁:



Pierwsze poszły w prezencie do nowej właścicielki 😁:


W trakcie dziergania doszłam do wniosku, że ja mam dwie czarne kociczki 🤔:


Takie trochę mdłe, to trzeba je zmodyfikować😁:



I zaczęła się manufaktura😁:



Pierwsze przymiarki do kawy i herbaty:




Dzięki trzem kolorom konfiguracji może być wiele:







Pomału kocia rodzinka szykuje się do wysyłki:



Wszystkich wyszło 44 sztuki, część stało się prezentem, część trafi na licytację i bazarek. W planie mam zrobienie jeszcze kilku, może w innym kolorze 🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ❤️ 💚.

Małgosia.


1 komentarz: