Obserwatorzy

niedziela, 5 marca 2023

Granatowo-kolorowo🤩

 Ostatnia czapa na Bazarek dla zwierzaków, a że zostało mi trochę resztek, to dorobiłam mitenki na sznurku😁:


Akurat dobrze się złożyło, bo w nocy zawitała do nas zima ❄️:



Jak się ma dużo resztek, to można coś ciekawego wyczarować:







Mitenki wyszły prawie, jak rękawiczki, ale bardzo cieplutkie:





Teraz tylko wysyłka i niech grzeją chętne główki:



To nie koniec ciepłych robótek, pokażę ich jeszcze kilka, bo to dopiero marzec i wcale nie tak ciepło, więc trzeba się otulać😁.

Zaniedbałam książki, ale coś wieczorami podczytuję:


Kobiety rządzą, wielopokoleniowa saga silnych kobiet, mnóstwo czarów, fikcji, ale fajnie się czyta 😁. To pierwszy tom, zaczęłam drugi.

Pierwsza marcowa niedziela w śniegu, być może ostatnia, więc idę się nią pocieszyć😁❄️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

 


1 komentarz:

  1. Świetny zestaw kolorowych czapek. Resztkowe prace uwielbiam. Dzisiaj rano jak wstałam to zdziwiłam się tak dużą ilością śniegu , a już od poniedziałku planowałam prace w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń