Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2022

Zielone ocieplenie❄️

 Kolejna czapka spadła z drutów, na specjalne zamówienie synka 😁:


Przekłamane kolory, bo to butelkowa zieleń.


Wszystkie druty na żyłce miałam zajęte, więc narzuciłam na proste, uczyłam się prawie od nowa 🤣:







To już trzecia do kolekcji, idzie zima trzeba się zabezpieczyć 😁.



Czwarta na drutach, to dorzucę do kolekcji.

W kąciku czytelniczym nie ma zastoju:


Czasami warto wrócić do klasyki, po latach dociera do nas świadomość czym jest wojna, jakie spustoszenia czyni u młodych ludzi. Z tym się borykają nasi sąsiedzi, oby nigdy nie dotarło do nas. 

Ostatnia niedziela października, jak ten czas goni, a dopiero było lato🤔.

Pozdrawiam cieplutko i jesienne Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Świetne czapki. Ja ostatnio przerzuciłam się na druty , ale już tęsknię za szydełkiem. Fajnie , że masz czas na ciągłe czytanie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapki wyglądają na cieplutkie. Na zimowy czas będą jak znalazł.
    Kiedyś nie było drutów na żyłce i też robiło sie na okrągło, więc stare techniki nadal mogą być przydatne.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń