Obserwatorzy

niedziela, 23 października 2022

Koronkowy szal💝

 Koronki zawsze w modzie, tym razem udało mi się wydziergać szal na szydełku 😁:


Początki były ciężkie, bo zaczęłam pod koniec maja, później zrobiło się za ciepło na dzierganie z takiej nitki, przyklejała się do ręki, jak tylko robiło się chłodniej siadałam do szydełka.



Mój nadzorca😁, Lucynka na stanowisku, pilnowała prawidłowego stawiania słupków, dzięki niej praca szła szybciej🤔.

Musiałam się zmobilizować, bo jesień w pełni, a u mnie daleko do końca.

I oto jest, jeszcze cieplutki, dopiero odcięłam nitkę:


Przed blokowaniem 190x66, spory wyszedł, a teraz pranie i blokowanie:



Po blokowaniu wyszedł jeszcze dłuższy, bo nie zmieścił się na kanapie😁, jak zwykle zapomniałam zmierzyć.

Żeby zrobić zdjęcia na Zosi, musiałam wstrzelić się w okienko pogodowe:













Szal wskoczył do torby i czeka na podróż do nowej właścicielki😁.

Jako przerywnik w tak dużym projekcie było czytania:


Kolejna część sagi, grube tomy, ale tak ciekawe, że nie można się oderwać, czekam na kolejną część.

Dzisiaj mglista niedziela, najlepiej zaszyć się pod kocykiem, z herbatką, robótką lub książką w wygodnym kąciku😁. 

Pozdrawiam cieplutko i jesienne Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Jaki cudny jest ten szal. Wygląda bardzo efektownie. Dziś wybieramy się na grzyby , choć nie wiem czy jeszcze są. Miłej niedzieli Małgosiu 🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘. Mam nadzieję, że grzybobranie się udało😁. Miłego tygodnia 😘❤️.

      Usuń
  2. Cudowny koronkowy szal. Ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń