Obserwatorzy

niedziela, 23 stycznia 2022

Wędrujące mitenki❤️

 W tym roku mamy zimowy styczeń, więc produkcja mitenek trwa nieustannie 😁.

Kolejne spadły mi z drutów i wybrały się w podróż z Pomorza zachodniego do Krakowa:


Miały być ciepłe, więc wygrzebałam z zapasów 100% wełny w kolorze pasującym do płaszcza nowej właścicielki ❤️:


Początki, jak to zawsze u mnie na etapie eksperymentów, otrzymałam akceptację, więc do dzieła:


Wzór nie wyszukany: pojedynczy ściągacz, pojedynczy ryż i warkocz.






To moje zdjęcia robocze, w domu na obrusie🤣.

A teraz sesja profesjonalna wykonana przez syna i Jego narzeczoną Monikę, właścicielkę mitenek:


W mitenkach można odbierać telefon 😁.


Można głaskać pupila, to jest Raszko ulubieniec właścicieli❤️



Żeby nie było przestojów zaczęłam kolejne, którymi pochwałę się za jakiś czas 😁.

Rozpoczyna się kolejna zimowa niedziela, życzę miłego jej spędzenia❄️⛄☀️. 

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Śliczne mitenki. Motyw warkocza uwielbiam. W tym roku fajna jest biała zima . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze mitenki - śliczny wzór, a i kolor jest fajny.

    OdpowiedzUsuń