Obserwatorzy

niedziela, 2 stycznia 2022

Jeszcze świątecznie🌲❄️

 Prezenty wręczone, więc mogę pokazać w co je pakowałam:


Zamiast kartoników, torebek wymyśliłam, że w tym roku na drobne prezenty zrobię woreczki, które same mogą być prezentami ❤️:



Trzy różne wzory, a każdy ma swój urok:






Bardzo mi się spodobało haftowanie świątecznych woreczków, na przyszłe Świata też zrobię kilka.





Święta za nami, a przed nami jeszcze kilka zimowych miesięcy, więc mam w planach wydłubać kilka akcesoriów zimowych.

W kąciku czytelniczym czeka spora kupka do przeczytania, za kilka dni się za nią wezmę😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Śliczne woreczki i fajny pomysł na praktyczne pakowanie prezentów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, opakowania prezentów nie tylko mają być ładne, ale mogą być praktyczne😁. Pozdrawiam cieplutko ❤️

      Usuń
  2. Śliczne są te woreczki Małgosiu. Ja ostatnio to dużo szyję. Pozdrawiam serdecznie 🍹🍹🍹🍹🍹🍹❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️. Na mnie też maszyna czeka, ale to za chwilę. Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń