Obserwatorzy

niedziela, 26 września 2021

Koronkowy kwadratowiec❤️

 Moje dziecko ( czyt. córka Basia) wymyśliło sobie, że przydałby się obszerny sweterek na chłodne dni, padło na kwadratowiec, bo takiego jeszcze nie miała.

Mama się postarała i już ma🤣.


Początki były ciężkie, bo trzeba było zamówić włóczkę z Kokonków:






Kolory przekłamane, ale na drugim zdjęciu już prawie, do tego śliczna zawieszka z serduszkiem i podstawka pod kubek z kawą, albo dno do koszyczka na słodycze😁.
Wzór już wcześniej był wybrany, to Bruinen wg wzoru Jasmin Räsänen.
Początek był ekscytujący:






Praca szła dosyć szybko, jedynym przerywnikiem były supełki:


I tak od supełka do supełka szło dalej:



Zmiana kolorów przybliżała mnie do finału:



I gotowe, ale nie było tak kolorowo, bo zabrakło mi nitek na plisę i mankiety, ale od czego internety, córka domówiła mały moteczek w ostatnim kolorze i udało się 😁.



Mam wrażenie, że na swetrze rozsiadły się pączki kwiatów, a to tylko dlatego, że uwielbiam robić puffki 🤣.
Teraz do akcji ruszyła Zosia:







Zosia zadowolona, teraz czekam na akceptację córki😜.

Żeby drugie dziecko ( czyt. syn Sławek) nie było pokrzywdzone, zaczęłam męski golf, początki cieniutkie🤣:


Jak to u mnie bywa nie potrafię się zadowolić jednym projektem, więc zaczęłam jeszcze kilka i parę mam w planach🤣.

W ramach oddechu czytam:


Druga część sagi o ludziach nie bojących się ciężkiej pracy i biorących życie we własne ręce. Czekam na trzecią część.

Choć to ostatnia niedziela września, jest ciepła i słoneczna, więc postanowiłam zrobić konkurencję zaprzyjaźnionym wiewiórkom i idę zrywać orzechy włoskie, bo w ubiegłym roku mnie uprzedziły i wyniosły wszystko z dwóch dużych drzew, tym razem muszą się ze mną podzielić🤣.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘👋.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Świetny ten kwadratowiec. Bardzo ładna kolorystyka. Czekam na dalsze udziergi. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kwadratowiec!!! Powodzenia w dalszych projektach.

    OdpowiedzUsuń