Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2019

Powitanie jesieni:).

Zaczęły się chłodne poranki i już trzeba zadbać o otulanie, więc popełniłam pierwszą jesienną chustę i obdarowałam nią moją koleżankę Jolę:


Miała być w intensywnym kolorze i nie ciepła, więc powstała z mieszanki bawełny z akrylem:



Jak widać nowa właścicielka zadowolona:).
Początki powstawania chusty nie były wcale takie łatwe, dosyć długo szukałam wzoru, ale przecież najprostszy jest najlepszy:):


A co za tym idzie kształt nie klasyczny, czyli zaczęłam od rogu:


Na początku był taki rogal, ale w miarę robienia przekształcił się w chustę:


Suszenie i blokowanie odbyło się razem z moimi gatkami:)).

Nawet Zosia załapała się na sesję zdjęciową:



Jedna praca zakończona, więc mogę zacząć następny projekt, oczywiście będzie to chusta:).

Jesień w tym roku zaczęła się pięknymi kolorami na moim tarasie, znalazłam w szufladzie zaginioną przed laty torebkę nasion astrów karłowatych, a u mnie wyrosły one dosyć bujnie. Może dlatego, że rozsadą podzieliłam się z koleżankami w pracy:):




W kąciku czytelniczym dzieje się powoli:


Jedenaście godzin to mało, ale wydarzyć może się wiele, a nawet więcej.

Piękna jesienna niedziela się zaczyna, niech trwa, jak najdłużej, do samego wieczora:)).

Pozdrawiam jesiennie Wszystkich tu zaglądających:).

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Chusta bardzo ładna i energetyczny kolorek w sam raz na jesień.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu chusta piękna i wzór bardzo fajny. Widać, że właścicielka zadowolona a to najważniejsze. U mnie ostatni dzień lata w Arboretum w Wojsławicach, podziwiałam kwiaty jesieni... :) astry wyrosły przecudne :) Pozdrawiam jesiennie - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) piękny kolor, taki żywy i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor naprawdę energetyczny,bardzo ładny i bardzo ładna chusta.Już pomału możemy się zacząć otulać,wieczory i ranki zimne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowo powitałaś jesień :). Piękna chusta, ja też lubię od czasu do czasu mieć na sobie coś w takim mocnym kolorze, zwłaszcza jak na dworze szaro i buro. Astry masz przecudne, a u mnie jakoś marnie rosną...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta . Lubię takie energetyczne kolory . Koleżanka wygląda w niej super .Ciekawa jestem nowej chusty . Pozdrawiam cieplutko 😊💝

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. Najprostsze wzory są najlepsze. A intensywne kolory uwielbiam. Kocyk listkowy z poprzedniego wpisu też śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń