Obserwatorzy

niedziela, 5 maja 2019

Chusta podróżna:).

Jakiś czas temu byłam w podróży i żeby mi się czas nie dłużył wzięłam ze sobą robótkę.
Droga była daleka, w jedną stronę 6 godzin pociągiem, troszeczkę telepało, ale na drutach mogłam dziergać i takim oto sposobem powstała kolejna chusta z zapasów:


Chociaż to już maj, to o poranku u nas kolejny raz było na minusie, więc jeszcze nie chowam ciepłej chusty.
Zrobiłam ją z takich zdobycznych motków:


Jeden motek to akryl, drugi to 100% wełny, więc trzeba będzie uważać z praniem, ale za to jest bardzo ciepła i na tyle duża, że można się w nią cudownie zamotać:





 
Zosia pokazała, jak można się opatulić chustą, jesienią z pewnością będzie bardzo przydatna.
Zostało jeszcze sporo zapasów, więc jeszcze kilka chust popełnię, a może jakiś szaliczek:)).

Zakończył się kolejny miesiąc, więc chwalę się moim domkiem:




Udało mi się skończyć kolejną kartkę, więc radość ogromna i większa chęć do haftowania:).
Jeszcze "trochę" przede mną, ale się z tym uporam za jakiś czas:)).

Chyba pomyliły mi się święta, bo ostatnio przeniosłam się w zimowe Bieszczady:


Trzecia część serii z dzierganą okładką:)).
Bohaterom po wielu perypetiach zaczyna układać się życie, do następnych zawirowań, jak to w życiu:).

Majówka się kończy, choć nie było za ciepło, to za to pracowicie, czym się pochwalę za jakiś czas.

Pozdrawiam Wszystkich majowo i cieplutko:).

Małgosia.

5 komentarzy:

  1. Oj, rano taka chusta jeszcze się przydaje - oby już jak najszybciej poszła w odstawkę i poczekała do jesieni:)
    A chałupki pięknie przybywa:)
    Pozdrawiam także cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chust nigdy za wiele:) Twoja jest cudowna:) Budowa domku nadal trwa, cegiełka do cegiełki i będzie rewelacyjny obrazek:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna cgusta i haft-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta Małgosiu , bardzo efektowna kolorystycznie . Domek już wyraźnie widoczny . U nas też rano biało , trzy stopnie na minusie . Jeszcze nic nie sadziłam w warzywniku. Kiedyś siałam nasiona , teraz zawdze kupuję gotowe sadzonki u ogrodnika . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna chusta <3 a ten domek to będzie arcydzieło. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń