Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2019

Kocyk dla Franusia.

Jakiś czas temu dowiedziałam się, że kolega zostanie tatą i pomyślałam, że taki drobiazg będzie mile widziany. Musiałam chwilę poczekać z realizacją, a gdy się dowiedziałam, że będzie Franio zabrałam się za dzierganie:


Wzór wyjątkowo prosty, taki bardziej męski:)), włóczka to :Kotek" 100% akryl 300m w motku, a wyszło mi 2 całe motki i odrobina trzeciego:


Wyszedł spory, jak zwykle nie zdążyłam go zmierzyć:).


Wiosna nas nie rozpieszcza,więc z pewnością będzie używany.


Kocyk gotowy do drogi i niech, jak najlepiej służy Franiowi:).
Dowiedziałam się, że bardzo spodobał się mamie Frania, czyli udało mi się:).

Za jakiś czas będę robiła kolejny kocyk, tylko poszukam ładnego wzoru.

Teraz u mnie na tapecie chusty i szale, dzisiaj zajawka czegoś nowego na drutach:



To prawa i lewa strona, myślę, że będzie ciekawa chusta, a przede wszystkim ciepła.

Nie tylko dziergam, ale też czytam:


Kolejna część Stacji Jagodno, stali mieszkańcy nie żyją tak spokojnie, jakby się wydawało, ciągle coś się dzieje. Raz lepiej, raz gorzej, a tu jeszcze przybysze dokładają swoich problemów.


Przenosimy się w czasy przed II wojną światową, los odmienia ciężkie życie wiejskiej dziewczyny.
Pomagają jej obcy ludzie, którzy wierzą w dobro.

Zaczyna się cudowny wieczór, miały być burze i deszcz, ale przeszło bokiem i mogę posiedzieć na tarasie i posłuchać ptasich treli.

Pozdrawiam Wszystkich majowo i cieplutko:))

Małgosia.

5 komentarzy:

  1. Pracowita Pszczółka z Ciebie:) Kocyk uroczy:) A chusta zapowiada się bardzo ciekawie:)
    Pozdrawiam Małgoś serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy kocyk, na pewno będzie często wykorzystywany, chusta zapowiada się też uroczo

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy maluszku kocyków nigdy dość, Twój jest śliczny i na pewno się przyda. Chusta zapowiada się pieknie :) Pozdrawiam - Małgosia W. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kocyk i widać męski wzór. Na pewno będzie dobrze służył. Zaczęłam robić chustę ba drutach . Zainspirował mnie Twój wzór , robię tak jak kiedyś napisałaś co cztery rzędy dodaję z boku jedno oczko . Pozdrawiam cieplutko Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kocyk!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń