Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2019

Woreczek bieliźniany nr 20 dla foto fanki:).

Gdy znalazłam w czeluściach internetu coś takiego, to wiedziałam od razu komu wyhaftuję na woreczku:):



Przyjaciółka mojego syna nałogowo fotografuje, więc Jej należał się taki woreczek, z tego co się dowiedziałam, to bardzo się spodobał:).
Lubię takie tematyczne wyzwania:).


Właściwie nie tylko bieliznę można schować w takim woreczku, ale z pewnością zmieszczą się tam drobne akcesoria fotograficzne wymagające delikatności.



Gotowy, wykończony koroneczką i już w użyciu:).

U mnie nie ma zastojów, więc kolejny haft na tamborku:


Za jakiś czas się nim pochwalę:).

Między jedną, a drugą robótką odrobinę sobie poczytuję:


Co może wyniknąć z przyjaźni trzech dziewczyn?
Czy mieszkanie na prowincji, to degradacja?
Jak być szczęśliwą?
Odpowiedź na te pytania można znaleźć czytając tę książkę:)).

Dzisiaj króciutko, bo jeszcze muszę napalić w piecu, nakarmić psicę i popełnić przygotowania do jutrzejszego dnia, może bardziej wiosennego:).

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i marcowo:)).

Małgosia.

12 komentarzy:

  1. Jak każdy spod Twoich rączek - cudny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny haft. Piekny gest. Lubie jak ktos dajac preznt mysli, co ta druga osoba lubi. W mojej rodzinie to sie nie zdarza, a prezenty swiateczne, czy urodzinowe sa bezosobowe-( pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu:), uwielbiam robić coś dla innych i z myślą o Nich, nie zawsze trafiam, ale się staram i to mnie nakręca do kolejnych prac. Pozdrawiam:).

      Usuń
  3. Fajny motyw znalazłaś. Dla miłośniczki fotografii taki woreczek to strzał w dziesiątkę. Ksiażką mnie zaciekawłaś. Miłego dnia Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryniu u mnie sporo takich wzorów, tylko ciągle brak czasu na więcej, ale się staram:).Książka faktycznie świetna, ma drugą część, warto przeczytać.Miłego Marysiu:).

      Usuń
  4. też wpadłam kiedyś na ten wzorek. Z myślą o sobie - powędrował na kupkę- "muszę kiedyś". Z myślą na torbę na fotograficzne dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na kupie już się nie mieszczą i jako przysłowiowy szewc jeszcze sobie nie zrobiłam żadnego woreczka:(. Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  5. Uroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń