Obserwatorzy

niedziela, 9 lutego 2014

Hafty, hafty i...

Zaczynam od chwalenia się jajem wielkanocnym:



Trochę mało go przybyło, bo równolegle robię kilka innych projektów, ale udało mi się wyhaftować kolejną pisankę:

Kolekcja się powiększyła, będę musiała znaleźć nowe miejsce na ekspozycję:

Teraz o tym i.. z tytułu.
Swego czasu zamarzyła mi się firanka wydziergana na szydełku.
Wybrałam wzór, kupiłam nici, a nawet zaczęłam:



No i to by było na tyle, bo wpadłam na pomysł, że z tego schematu
 można wyhaftować śliczny obrazek:



Trochę żmudna robota, ale efekt niezły:



No i efekt końcowy szybszy niż przy dłubaniu szydełkiem:



Zrobiłam i teraz mam problem, jak go oprawić:



Ale od przybytku głowa nie boli, odczeka swoje i zawiśnie:)).
Na dzisiaj to już koniec.
Nowy tydzień zaczynam drutami i swetrami. Efektami pochwalę się w nowym poście.
Pozdrawiam wszystkich do mnie zaglądających.
Małgosia. 

4 komentarze:

  1. jajo wyszło super a ten obrazek wg schematu firanki boski :) aż nabrałam na niego ochoty... jak znajdziesz chwilkę to uśmiecham się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego "supera" to jeszcze daleko, ale koniec już widać. Proszę się uśmiechać i cierpliwie czekać, bo w tej chwili kończę coś na "cito" i potrzebuję jeszcze chwilkę. Pozdrawiam. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także początki swoich prac miałam rozpoczynając od haftowania. Następnie bezpośrednio przeszłam do wykorzystywania tkanin https://ctnbee.com/en które w bardzo prosty sposób mogę spersonalizować. Wtedy mam materiał z własnym nadrukiem i nic mnie nie ogranicza, oprócz mojej wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń