Obserwatorzy

niedziela, 17 grudnia 2023

Róż w popielach na ciepło ☀️.

 Dawno, dawno zaczęłam, ale w końcu udało mi się skończyć😁:


To kolejna wersja, na początku miał być tylko popielaty i z pojedynczej nitki, zrobiłam część, trochę to poleżało i koncepcja się zmieniła🤔. Ma być grubszy, dalsze myślenie, w dwie nitki, ale nie koniecznie w jednym kolorze. Zaczęło się szukanie, padło na róż, ale nie taki oczywisty, a wzór wykorzystany ze zdjęcia z Pinterest, choć oczywiście z moimi poprawkami 😁.

Początki, jak to u mnie ciężkie:



Bardzo pomagała mi Lucynka, kontrolowała każdy rządek:




Troszeczkę lżej było przy rękawach:


W przodach pomagała mi Lola, uczy się 😁:




Gdyby nie pomoc dziewczyn jeszcze długo bym nie skończyła swetra🤔.
W tym całym przedsięwzięciu miała także udziały Zosia, cierpliwie pozowała do zdjęć:










Najważniejsze, że nowa właścicielka zadowolona i będzie miała w czym pomykać w cieplejsze dni 😁:




Już dawno nie robiłam takich dużych projektów, teraz wracam do czapek😁. 
Raczej do przygotowań świątecznych🌲.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.












3 komentarze:

  1. Swietny sweter, dobrze dobrane kolory,gratuluje o pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten sweter. Kolory super i bardzo ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń