Obserwatorzy

niedziela, 3 września 2023

Bardziej czarna niż czerwona😁.

 Tak się kończy, jak zostaje troszkę włóczki z poprzedniego projektu😁. Wór z resztkami pełny i zamiast ubywać, to przybywa☹️. Więc powstała kolejna czapeczka, oczywiście pojedynczym ściągaczem na drutach nr 4:



Na początku za bardzo mi się to nie podobało, bo paski tak dziwnie się układały:



Jednak w całości wygląda nieźle:








Kolejna czapeczka na kupkę 😁.


Dwie siostrzyczki, mam nadzieję, że się spodobają i będą chętnie noszone 🤔.

W kąciku czytelniczym pachnąco:


Książka warta poświęconego jej czasu, można malować pędzlem, ale i zapachem, a historia kołem się toczy 🤔.

Pierwsza niedziela września miała być piękna, a jest pochmurna, może jeszcze pojawi się słonko☀️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


4 komentarze:

  1. Świetna czapka! To połączenie kolorów i struktur dało artystyczny efekt - bardzo mi się podoba! Tę samą książkę zaczęłam czytać, a właściwie słuchać (audiobook) i jestem rozczarowana... To moja ulubiona autorka a ja jakoś utknęłam na początku. I tak sobie myślę, że może to za sprawą lektora? Bo jednak inaczej się słucha, a inaczej czyta. Wrócę, ale do książki w wersji papierowej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️, czasami coś fajnego mi wyjdzie😁. Książki tylko papierowe, przeczytałam drugą część i jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko ☀️💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się ta czapka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń