Obserwatorzy

niedziela, 18 czerwca 2023

Rozśpiewana chusta 💝

 Ta chusta ma swoją historię, wzór na nią dostałam na urodziny od córki, ale żeby wypróbować wpadłam na pomysł, że zrobię ją córce na Dzień Dziecka 😁. Chusta, to "Operetka" od Yaga Yaga Handmade, a kolory to sugerowany zestaw przez jedną z Pań, która robiła chustę z tego wzoru, u mnie kolory są odwrócone:


Chusta robiona z kokonka:



I się zaczęło 😱:



Pierwszy supełek:


Teraz, to już tylko znaleźć czas na parcie do przodu😁:








Ogrom pracy miał mój nadzorca, Lucynka:





Praca zbliża się ku końcowi, a tu się okazuje, że zabraknie nitki, więc trzeba było domówić 500 metrów:


I lecimy dalej:







Jeszcze pranie i suszenie:


Chusta wyszła spora: 200 x 90 cm, będzie się czym opatulić😁.

Swoje pięć minut miała też Zosia, zażyczyła sobie zdjęć na tarasie:






Jeszcze kilka zdjęć w plenerze:



I końcówka z owieczką i dzwoneczkiem:



Trochę dużo tych zdjęć, ale robiło mi się cudownie tę chustę, wzór i gra kolorów zrobiły swoje😁. Chusta już dotarła i będzie noszona w sprzyjającej pogodzie, a podobała się bardzo, prezent trafiony.

Po upałach wreszcie spokojna niedziela, nawet już mieliśmy delikatny deszczyk☔💙.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Dziękuję ❤️, córka wyszła z czarnego, więc była okazja zaszaleć z kolorami 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te cieniowane włóczki. Wzór chusty piękny. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczyły kolory i wzór 😁. Pozdrawiam cieplutko 😘❤️.

      Usuń