Obserwatorzy

niedziela, 14 listopada 2021

Woreczek bieliźniany nr 56❤️

 Tym razem woreczek z haftem kolorowym.

Razem z poprzednim został prezentem urodzinowym dla fanki fotografowania, która często wyjeżdża na sesje zdjęciowe i z pewnością się Jej przydadzą na wyjazdach😁:


Początki były żmudne:













Już kilka dni temu woreczki dotarły do nowej właścicielki, mam nadzieję, że w najbliższą podróż wybiorą się razem😁.

Żebym nie zapomniała, jak się stawia krzyżyki, to zaczęłam następne dwa woreczki🤣.

To chyba jakieś skrzywienie, bo rośnie hałdka zaczętych prac na drutach i szydełku, a ja myślę o haftowaniu.

Mam nadzieję, że w następnym poście pokażę coś wydzierganego na chłodne dni😁.

A w kąciku czytelniczym...


Wraca jeden z moich ulubionych autorów, od czasu do czasu lubię poczytać książki o takiej tematyce. Powroty do przeszłości dalszej i bliższej urozmaicają codzienność.

Dzisiejszy poranek szaro-bury, więc znajdę chwilę na robótki przy aromatycznej kawie😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.





2 komentarze:

  1. Piękny obrazek. Fajny prezent taki woreczek z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny oryginalny woreczek. Lubię te wczesne , szare wieczory. Sprzyjają mojej kreatywności, z chęcią sięgam po robótki. Miłego czytania. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń