Obserwatorzy

niedziela, 7 listopada 2021

Woreczek bieliźniany nr 55❤️

 Jednak nie potrafię im się oprzeć 😁. Zaczęłam inny, a skończyłam inny, czasami sama się gubię w moich pomysłach 🤣. Kolejny będzie niespodzianką, mam nadzieję, że miłą i przydatną:







Koronka i szydełkowy sznureczek kończą pracę.
Jeszcze pakowanie i gotowy do wysyłki, w świat szeroki😁:


Teraz zabieram się za dokończenie wcześniej zaczętego, no chyba, że coś innego przerwie mi haftowanie.
Druty też mają zajęcie, dłubią kamizelkę dla bratanicy:


Troszkę pracy będzie, bo włóczka cienka, a druty 2,5 , ale do pierwszych mrozów planuję skończyć😁.

Przyroda pędzi do zimy, początek listopada, a u mnie kwitnie grudnik,  jak oszalały:




Czyżby zima szykowała się z szybkim przybyciem?

Zimą przy aromatycznej herbatce i w głębokim fotelu przyjemnie się czyta grube tomiska, u mnie kolejna taka książka:


Trzecia część trzymająca w napięciu od początku do końca, bohaterowie mają życie pełne przygód, a przy okazji można się wiele dowiedzieć o historii świata. Czekam na kolejną część, muszę się wybrać do biblioteki.

Dzisiaj już uciekam, łapię oddech przed nowym tygodniem👋👋👋😘☀️🍁.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Piękne są Twoje woreczki. Zawsze znajdziesz świetną grafikę. Ja robię getry na drutach 2,5 i dłuży mi się strasznie. Miłego czytania. Pozdrawiam serdecznie Małgosiu. 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃😘😘

    OdpowiedzUsuń