Obserwatorzy

niedziela, 4 lipca 2021

Letni sweterek☀️

 Pewna dwuletnia panienka zgłosiła zapotrzebowanie na rozpinany sweterek, bo w dzień gorąco, ale wieczory i poranki są raczej chłodne.

Przeszukałem moje zasoby i padło na seledynowy akryl i białą bawełnianą buklę, ale za to ze wzorem był problem, ale poszłam na łatwiznę:


Po prostu paseczki i lewe oczka na prawej stronie, rękawki i dół sweterka zaczęłam z białej bawełny ozdobnymi ząbkami, no i poleciało:





Brzegi przodu i dekoltu wydziergałam na szydełku:




I finał, nawet nie myślałam, że wyjdzie tak ładnie😁.

Sweterek już dotarł do małej modnisi i wiem, że został zaakceptowany 🤩.

Teraz przede mną kolejne wyzwanie: tuniczka, myślę, że uda mi się temu sprostać😱.

Nie zapominam także o czytaniu:


Książka dająca dużo do myślenia, obrazująca walkę dobra ze złem. Czasami potrzebny jest impuls, żeby zmienić swoje życie na lepsze.

Dzisiaj krótko , bo muszę odpocząć po pracowitej sobocie i przygotować się do nowego tygodnia 😍.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋👋👋😘😘.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Fajny sweter, podoba mi się białe wykończenie. Zaciekawił mnie tytuł książki :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapotrzebowanie na sweterek zgłosiła moja wnusia. Jest mięciutki i milutki, i cudny :) Małgosiu jeszcze raz pięknie dziękuję 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek i jak czytam powyżej babcia jest zadowolona. Czekam na tunikę. Miłego czytania 🌞🌞🌞🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń