Obserwatorzy

niedziela, 21 marca 2021

Woreczek bieliźniany nr 40❤️.

 Czy to już skrzywienie? Mam nadzieję, że nie trzeba tego leczyć😜.

Kolejny, ale z pewnością nie ostatni 😁.

Nowe wzory kolebią mi się w głowie, a nawet znalazłam coś dla panów.

Jednak teraz kolejny damski:







Jeszcze koroneczka, nowa mi się wymyśliła😁




Teraz zapakowany czeka na nową właścicielkę.

Między jednym, a drugim krzyżykiem czytam kilka kartek kolejnej książki:



Trzecia i ostatnia część dochodzeń prowadzonych przez przystojnego pana prokuratora, wielką szkoda, że to już koniec☹️.

Kolejne książki leżą na kupce, będzie co czytać w tych ciężkich czasach.

Dzisiaj pierwsza wiosenna niedziela, ciekawa jestem, czy ktoś utopił Marzannę 🤣, niech nastaną już cieplejsze dni, czas na pantofelki i sukienki🤩.

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających i do następnego postu 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Pomysłów na woreczki ci nie brakuje. Każdy jest bardzo oryginalny. Czekamy na cieplejsze dni i słońce ,które rozjaśni tę ciężką atmosferę. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń