Obserwatorzy

niedziela, 14 lutego 2021

Woreczek bieliźniany nr 38 z lawendą.

 Woreczki z motywami kwiatowymi mają jednak najwięcej uroku, są takie subtelne❤️.



Do zbiorów lawendy jeszcze kilka miesięcy, a u mnie już się rozłożyła obficie:






Koroneczki i sznureczki...



Pakowanie...


... i kolejny woreczek powędrował do nowej właścicielki ❤️.

Chyba czas zacząć nowy?

A może zaszaleję na szydełku?


Kolejna chusta zagnieździła się w mojej głowie😁.


Zanim zacznę, to troszeczkę poczytam:



Życie potrafi namieszać, ale miłość wszystko wytłumaczy. Historia w czas zaklęta, prawie nie do uwierzenia, a jednak prawdziwa.

Minął kolejny zimowy dzień, jak dobrze, że słoneczny, a zima tego roku piękna❄️⛄❄️.

Pozdrawiam Wszystkich do mnie zaglądających cieplutko i serdecznie, do następnego postu 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.




6 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendę, śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, nie toleruję zapachu lawendy, ale samo haftowanie, to niesamowita przyjemność 😁. Pozdrawiam 👋

      Usuń
  2. Lawenda to bardzo uroczy motyw. Pięknie wychodzą ci te woreczki. Chusta ma śliczny kolor i na pewno będzie efektowna. Czytanie to miła przerwa w dzierganiu. Miłego tygodnia ⛄⛄⛄⛄⛄❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️,woreczki to moja słabość 😁, jeden kończę, a już mam pomysł na dwa następne. Chusty, to kolejna słabość, tak jak i książki. Miłego każdego dnia ❤️😘❤️👋👋👋

      Usuń
  3. Dziergaj... czytaj... odpoczywaj...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń