Obserwatorzy

niedziela, 28 lutego 2021

Jesienna chusta na wiosnę.

 Jeszcze takiego tempa w dzierganiu chusty nie miałam, 14 dni, to rekord, gdzie troszeczkę haftowałam woreczki, czytałam i odpoczywałam.

Chustę w takich kolorach chciałam zrobić już dawno, ale jakoś nie wpadła mi w oko żadna włóczka do momentu wyszperania kardigana w którym już nie chodziłam.

Pomysłów było wiele, ale ciągle  to nie to, aż przyszło mi do głowy, że jesienne kolory, to i wzór tylko w liście😁🍁🍂🌿.


Początki były ciężkie, bo miał być wzór w liście, który wybrać, no niestety poszłam na łatwiznę:



Powtarzalnych kilka rzędów, po jednej stronie dodawałam oczka, żeby powstał trójkąt i poleciało:



Największy problem miałam z zakończeniem, bo włóczka się kończy, a jakoś to musi wyglądać i wymodziłam takie, oczywiście nie obyło się bez prucia i to kilka razy😁:




W blokowaniu pomagała mi Lucynka:





Wyszła taka troszeczkę zwichrowana 🤣, ale przecież taka miała być, bo liście gonione przez jesienny wiatr lecą gdzie chcą😁.



Wyszła taka średnia 190x100, ale za to bardzo ciepła, bo to wełna i w razie wiatrów i chłodu z pewnością przyda się jeszcze tej wiosny.




Nawet Zosia miała swoje 5 minut:






Już kolejna chodzi mi po głowie, ale dam sobie na wstrzymanie, bo przecież wiosna na horyzoncie i czas pomyśleć o jakiejś ażurowej bluzeczce😁.


W kąciku czytelniczym książki mojej ulubionej autorki:



Nowa seria, którą czyta się jednym tchem. Ta książka dała mi wiele do myślenia, my kobiety nie znamy swojej siły i możliwości, a one są wielkie. Polecam❤️.

Kończy się drugi miesiąc tego roku, jutro już marzec, jak ten czas leci.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających , do miłego w następnym poście 👋😍😘❤️.


Małgosia.


4 komentarze:

  1. Świetna chusta , bardzo efektowna. Mnie też kusi nowa chusta , ale mam ich całą półkę i staram się ograniczać. Uwielbiam takie przeróbki. Chusta ma piękne kolory. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘, moje chusty w większości emigrują😁, lubię obdarowywać innych, tak więc robię kolejne, może któraś zagości u mnie na dłużej. Serdeczności Marysiu❤️😍❤️.

      Usuń
  2. Ale fajna liściasta chusta, cudnie będzie się nią opatulić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ❤️, w tych kolorach to tylko liście😁, chyba w tym tygodniu się nią owinę, bo idą marcowe chłody. Pozdrawiam cieplutko 😍.

    OdpowiedzUsuń